Klubhusreglement

  • Klubhuset er ĂĄbent for alle klubbens medlemmer.
  • Gæstesejlere er velkomne.
  • Det forventes, at man passer pĂĄ inventar og lokalet, som var det ens eget.
  • Man rydder op efter sig.
  • Det er tilladt at tage gæster med i huset, men værten og gæsten forlader huset sammen.
  • Konstaterer man fejl og mangler, forsøger man først selv at udbedre disse. Derefter gives besked til klubudvalget.
  • NĂĄr man forlader huset, skal elinstallationer og kaffemaskiner m.m. være slukkede og døre samt vinduer lukkede. Borde og stole stilles pĂĄ plads.
  • Rygning er forbudt.

Klubbens medlemmer kan fĂĄ udleveret koden til klubhuset ved at rette henvendelse til kasseren pr. e-mail eller telefon. Ved telefonisk henvendelse skal medlemsnummeret bruges som legitimation. Medlemsnummeret stĂĄr pĂĄ girokortet.

Særlige regler i forhold til Corona pandemien:

  1. Læs disse retningslinjer
  2. Sprit dine hænder af inden du går ind i klubhuset – hver gang
  3. Benyt kun lokalet, hvis du er fuldstændig rask og ikke har symptomer på Corona
  4. Vær bevidst om, at sætte så få fingeraftryk på de forskellige inventargenstande som muligt
  5. Rengør det inventar du har rørt ved – borde, stolerygge, køkken bordplader mv. – inden du forlader lokalet. Til rengøring skal anvendes sæbevand eller spritklude.
  6. Hvis du ikke kan eller vil overholde disse retningslinjer, mĂĄ du ikke benytte klubhuset

 

Husk at overholdelse af disse regler er noget vi gør for hinanden.

 

Bestyrelsen

Klik på billedet for at se billedet i fuld størrelse