Klubhusreglement
- Klubhuset er ĂĄbent for alle klubbens medlemmer.
- Gæstesejlere er velkomne.
- Det forventes, at man passer pĂĄ inventar og lokalet, som var det ens eget.
- Man rydder op efter sig.
- Det er tilladt at tage gæster med i huset, men værten og gæsten forlader huset sammen.
- Konstaterer man fejl og mangler, forsøger man først selv at udbedre disse. Derefter gives besked til klubudvalget.
- Når man forlader huset, skal elinstallationer og kaffemaskiner m.m. være slukkede og døre samt vinduer lukkede. Borde og stole stilles på plads.
- Rygning er forbudt.
Klubbens medlemmer kan fĂĄ udleveret koden til klubhuset ved at rette henvendelse til kasseren pr. e-mail eller telefon. Ved telefonisk henvendelse skal medlemsnummeret bruges som legitimation. Medlemsnummeret stĂĄr pĂĄ girokortet.
Særlige regler i forhold til Corona pandemien:
- Læs disse retningslinjer
- Sprit dine hænder af inden du går ind i klubhuset – hver gang
- Benyt kun lokalet, hvis du er fuldstændig rask og ikke har symptomer på Corona
- Vær bevidst om, at sætte så få fingeraftryk på de forskellige inventargenstande som muligt
- Rengør det inventar du har rørt ved – borde, stolerygge, køkken bordplader mv. – inden du forlader lokalet. Til rengøring skal anvendes sæbevand eller spritklude.
- Hvis du ikke kan eller vil overholde disse retningslinjer, mĂĄ du ikke benytte klubhuset
Husk at overholdelse af disse regler er noget vi gør for hinanden.
Bestyrelsen