Ordinær generalforsamling

Hermed indkaldes til ordinær generalforsamling torsdag den 21. november kl. 19.oo i klubhuset.

Dagsorden:

  1. Valg af dirigent og referent og 2 stemmetællere.
  2. Bestyrelsens beretning for det forløbne år.
  3. Forelæggelse af det reviderede regnskab for det forløbne år til godkendelse.
  4. Forelæggelse af bestyrelsens budgetforslag for det kommende år til godkendelse, herunder fastsættelse af årets
    kontingent
  5. Behandling af indkomne forslag. Forslag der ønskes behandlet på generalforsamlingen skal være bestyrelsen i hænde
    senest 14 dage før generalforsamlingen. Bestyrelsen stiller forslag om vedtægtsændring.  Johnny Quitzau stiller forslag til ændring af de nye vedtægter som bestyrelsen foreslår. Se ændringsforslag i næste spalte.  
  6. Valg af formand i lige år – Henning Schmdit –  på valg modtager genvalg
  7. Valg af kasserer i ulige år – Søren Hornbak – ikke på valg
  8. Valg af øvrige bestyrelsesmedlemmer – på valg er:
    Tom Toft – modtager genvalg
    2. Henning Christensen – modtager genvalg
    3. Gunnar Mejer Andersen – modtager genvalg
  9. Valg af suppleanter – på valg er:
    Michael Schuh – modtager genvalg
    2. Kandidat 2
  10. Valg af to revisorer og en revisorsuppleant (en i lige år og en i ulige år)
    Jan Kjær Larsen –modtager genvalg
    2. Peer Erling Larsen – ikke på valg
  11. Revisorsuppleant – 
  12. Eventuelt

Se og udskriv regnskabet 2023-24 her:

Regnskab

Vedtægtsændring

Se de nærværende vedtægter her:

Eksistende vedtægter

Se bestyrelsen forslag til nye vedtægter her;

Forslag til nye vedtægter

Der er indkommet følgende ændringsforslag fra Johnny Quitzau til de af bestyrelsen fremsatte vedtægtsændringer:

“Suppleringsforslag til punkt 9. Mit suppleringsforslag er skrevet med blå skrift,  JQ

  1. Ordinær generalforsamling.

Generalforsamlingen er Kolding Bådelaugs øverste myndighed i alle anliggender.

Ordinær generalforsamling afholdes en gang årligt inden 15. december.

Adgang og taleret til generalforsamlingen har alle klubbens medlemmer, ægtefæller/samlevere, samt hvem bestyrelsen måtte indbyde.

Stemmeret fremgår af § 3 og kræver medlemskab i mindst 3 måneder før generalforsamlingen. Der kan kun stemmes ved personligt fremmøde. Ingen medlemmer har mere end 1 stemme.

Generalforsamlingen indkaldes med mindst 3 ugers varsel ved meddelelse på klubben hjemmeside og suppleres med e-mail til de medlemmer der har oplyst deres e-mail til klubben.

Dagsorden, det reviderede regnskab samt budgetforslag for det kommende år bekendtgøres senest 8 dage før generalforsamlingen afholdes på samme måde som ved generalforsamlingens indkaldelse.

Forslag som ønskes behandlet på generalforsamlingen, herunder forslag til nye kandidater til medlemmer af bestyrelsen, skal være indsendt skriftligt eller via e-mail til formanden senest 14 dage før generalforsamlingens afholdelse. Kun ved manglende kandidater til bestyrelsesposter kan opstilling ske på selve generalforsamlingen.

De indkomne forslag skal optages i dagsordenen.

En rettidig indvarslet generalforsamling er beslutningsdygtig uanset de fremmødtes antal.

Johnny Quitzau´s forslag som pdf-fil

Bemærk:

Ønsker du at have en kopi af regnskabet eller vedtægterme  med til generalforsamlingen, skal du selv udskrive din kopier.