Klubhusreglement

  • Klubhuset er åbent for alle klubbens medlemmer.
  • Gæstesejlere er velkomne.
  • Det forventes, at man passer på inventar og lokalet, som var det ens eget.
  • Man rydder op efter sig.
  • Det er tilladt at tage gæster med i huset, men værten og gæsten forlader huset sammen.
  • Konstaterer man fejl og mangler, forsøger man først selv at udbedre disse. Derefter gives besked til klubudvalget.
  • Når man forlader huset, skal elinstallationer og kaffemaskiner m.m. være slukkede og døre samt vinduer lukkede. Borde og stole stilles på plads.
  • Rygning er forbudt.
 

Klubbens medlemmer kan få udleveret koden til klubhuset ved at rette henvendelse til kasseren pr. e-mail eller telefon. Ved telefonisk henvendelse skal medlemsnummeret bruges som legitimation. Medlemsnummeret står på girokortet.

Særlige regler i forhold til Corona pandemien

Læs disse retningslinjer

  1. Sprit dine hænder af inden du går ind i klubhuset – hver gang
  2. Benyt kun lokalet, hvis du er fuldstændig rask og ikke har symptomer på Corona
  3. Vær bevidst om, at sætte så få fingeraftryk på de forskellige inventargenstande som muligt
  4. Rengør det inventar du har rørt ved – borde, stolerygge, køkken bordplader mv. – inden du forlader lokalet. Til rengøring skal anvendes sæbevand eller spritklude.
  5. Hvis du ikke kan eller vil overholde disse retningslinjer, må du ikke benytte klubhuset
 

Husk at overholdelse af disse regler er noget vi gør for hinanden.

 

Bestyrelsen